Ledig tjänst - Kvalitetssamordnare för interimuppdrag
Har du ett eget företag och erfarenhet av ISO certifieringar? Vill du bidra med dina kunskaper? Då borde du söka denna interimstjänst till GMV Sweden i Alvesta. Tjänsten innebär en interimslösning där du kommer jobba 2 dagar i månaden på GMV Swedens kontor.
Dina arbetsuppgifter
Din främsta arbetsuppgift kommer att vara att upprätthålla och uppfylla standardkraven för företagets ISO 9001 certifiering.
Andra arbetsuppgifter som kommer förekomma:
• Följa upp uppsatta målsättningar
• Mätningar av processer
• Intern revision
Tjänstgöringsgraden kommer att vanligtvis vara två dagar i månaden, men detta kan komma att öka under den interna revisionen.
Din profil
Vi ser att du har ett eget företag och en vana av att arbeta med administration. Du är en social och engagerad person som gärna är med och skapar nya möjligheter för andra företag. Du bidrar gärna med dina tidigare erfarenheter och kunskaper för att utveckla företag. Det är ett krav att du har en tidigare erfarenhet av produktions- och verkstadsindustrier och även en bred kunskap för standarderna i ISO 9001.
Läs mer om tjänsten och sök den här.
Vi ser fram emot din ansökan!
Publicerad: 2018-10-16